esra1907 evet çok iyi canım ben kayinvalidemden 1 kullanımlık almıştım. Eşimin gömlek arkalarını omo bingo kosla hic biri cikarmamisti boronda çitilemeden çıktı canimm😊 mükkemmel yani baya beğendim ve icerigide temiz yani bebislerimiz icin iyi olur. Burda forumda arkadaşlar konuşmuştu boron hakkında kullanan varmış baya😊😊