Hcevik Bazıları damaklı diyor bazıları damaksiz diyor bakıyorum bakıyorum anlamıyorum damaklı olanlar yazıyor damaksiz diye belirtilmemis nasıl emzik almam lazım arkadaşlar alanlar link falan atabilir mi
seymakumatarnsf Hcevik Vallahi annem bana hep damaklı al kızım der. Bende üzerinde damaklı yazanlardan aldım. Bebedorun. Ama Nuke daha iyiymiş.
25agustos Hcevik canım damaklı damaksız bilmiyorum ama ben avent ultra soft aldım yorumlara baktım hiç kötü yorum yoktu yani.
Gulsah7171 Hcevik avent aldım canım damaksız damaklı olanlar bebeğin agız içi yapısını bozuyormuş birde damaksız anne memesine benzer oldugu için bebek meme reddi yapmıyor ona dikkat et emziğe alışır senin memeni tutmaz
Nur55 Hcevik damaklı olanlar damak yapısı için Daha sağlıklı ve damaksız olanları bebekler tutmayabiliyor
Refref Damaksız olması daha iyi bende avent aldım daha önceki bebeklerim de de avent kullandım tavsiye ederim
HillKse Hcevik nuk damaklı aldık tutmadı Philips avent in soft isimli emziğini aldık tuttu çok da seviyor 🙋♀️
Myagz Hcevik canım damaksız olanlar anne memesini bırakmaması için öneriliyor ve ağız yapısını bozmaması için ama damaksızı da her bebek tutmuyor ben damaksız aldım deneyeceğim. Damaklı istiyorsan nuk öneririm damaksız avent