Arzusss Arkadaşlar sancıyla doktora gittim amip dizanteri olmuşum ve hamileymişim kaç haftalık olduğunu sormadık ağrım dan değerim 239.6 çıkmış ne kadarlık oluyor bebek
ekara Arzusss çok geçmiş olsun inşallah yakında atlatırsınız. Değeriniz güzel şimdilik. 2-3 günde bir hcg değerinizin artması gebeliğin sağlıklı gittiğini gösterir. 10 gün kadar sonra keseyi ultrasonda görebilirsiniz
Arzusss 37aysgl benim hesabıma 6 haftalık ama doktor kesmeyi göremedi hala 😣geç döllenme olabilir dedi kaç haftalık söylemedi cnm
Arzusss ekara teşekkür ederim ultrason da göremeyince benim hesabım yanlıştır diye düşündüm ilk kızımda 5 haftalık Ken görünmüş tü hesabıma 6+4 günlük görünmeyibce merak ettim
Sunay10 Arzusss canımmmm benimde demedi sırf bunu öğrenmek için 3 gün üst üste gittim kan değerin yükselirse hiç bir sıkıntı yok dedi çok şükür yükseldi ertesi gün de kese göründü canım sende tekrar kan ver ve beta bak yükselmişmi
ekara Arzusss beta hcg kanda 1500-2000 olduktan sonra ultrasonda kese gözüküyor. O yüzden şuanda kese gözükmemesi çok normal. Bunu doktorunuz size söylemedi mi?
Mutlu_anne2 Geç döllenme olabilir canım ben kizimin kalp atışı dahil 6+3 haftalikken dinledim keseyi de görmüştüm bu hamileligim 7 haftalikken kese göründü 8 haftada kalp atışını dinledim suan 10+2 haftaligim haftasiylauyumlu arrik seninde öyle olacaktır korkma
Arzusss Mutlu_anne2 çok saol cnm bide baktım her hamilelik farklı oluyor muş Demekki bu geç görünücek 🤗çarşamba tekrar kontrol e istedi inşallah onda görürüm 7 +3 felan oluyor hesabıma
Arzusss ekara dediğim gibi çok sancım vardı kese şuan görünmüyor küçüktür dedi acile çıkardılar sancı dan dolayı