Merhaba kizlar sonunda dogurdum diyenler kulubune bende katildim😀 38+5te geldi minik mucizem😍😍 27 haziran gunu sabah uyandigimda tuvalette nisanimin geldigini gordum heyecanlandim tabi gunlerdir bu ani bekliyodum her tuvalete girdigimde ama tabiki nisanla birlikte dogumun bu kadar hizli gelebilecegini dusunmuyodum🙂 hemen esimi uyandirip soyledim oda sasirdi ve heyecanlandi hemen gidelim hastaneye diye tutturdu ama ben oyalanmayi biraz daha zaman gecsin istiyodum daha sonra kahvaltimizi yaptik ben dus aldim temizlendim ogleden sonra 2 bucuk gibi hastaneye gittik nstye bagladilar her zamanki gibi daha sonrada ilk defa acikligima bakildi henuz 1cm olmak uzereymis ben yikildim tabi doguma daha cok vardir diye dusundum doktor eve gitmemizi sancilar siddetlenir lekenlenmede artis olursa tekrar gelmemizi soyledi ciktik geldik eve ben yine dus aldim yemek yaptim yedik ictik bu arada sancilar artmaya baslamisti ama dayanabiliyodum saatler ilerledikce siddeti iyice artmaya basladi sancilarin ve duramicam dedim kocama hadi gidelim acile dedim neyse gittik yine nst yine aciklik kontrolu daha 2 cm olmus aciklik dediler ama nst ye bagliyken gercekten sancilar beni cok zorladi bagirmamak icin kendimi zor tutuyodum yatarak sanci cekmek cok cokk zordu benim icin acikligin daha 2 cm oldugunu soyleyen doktor cik biraz yuruyus yap bahcede bakalm 3te gel yine muayene edelim dedi o sirada saat gece 1 olmustu ciktim ama sancilar git gide siddetlenmisti esim ve kayinvalidemin kolunda yuruyuse basladim ama artik dayanilmazdi sancilar her gelisinde ellerini nasil sıktım nasil inleyip bagirdim anlatamam bu iskenceyi size bi ara o kdr zorlandim ki midem bulandi ve kustum arkasindan buyuk abdestim geldi ve gidip yaptim ama sonrasinda ikinma hisleri geldi ancak bir saat dayanabildim gece 2 de yine girdim iceri cok siddetlendi sancilar dedim dayanamiyorum yine acikliga bakildi ve 10 cm ben şokk😱 neeee dedim o anki saskinlikla hemen doguma aliyoruz seni dediler ve basladik minnak kizimi 2-3 ikinmada doguruverdim hemen kucagima attilar ben soktan soka giriyodum hersey o kadar hizliydiki kizima dogru duzgun bakamadim aldilar hemen temizlediler giydirdiler o sirada hep agliyodu kuzum benim 😍 benimde dikislerim olduu tabi bu arada 6 tane ama uyusturup diktiler o sirada inanin anlamiyosunuz bunlari gozunuz sadece yavrunuzda oluyo ama o dogumu yaptiginiz an gercekten denildigi gibi hersey ama hersey unutuluyomus o kadar buyuk bi rahatlama yasiyosunuz ki anlatamam bu mutluluk herseye bedel 28 haziran 2:20de gelen minnak kizimla simdi evimizde yan yana yatiyoruz😍 bizimde hikayemiz boyle kizlar uzun oldu kusura bakmayin ayrintili yazmak istedim sorulariniz olursa yanitlamaya calisirim