Mislimelek benim de 8 yıl sonra tüp bebekle oldu.Üçümüzün de kız bir de.Bence de yakınındaki biri yapınca biraz cesaretlenme oluyor,birbirinden etkilenme vs.Olsun güzel şeyler bunlar.Amin dileyen herkesin olsun.Benim olup bir başkasının kucağının boş kalması,beni görüp üzülmesi daha kötü.Hem birbirlerine de arkadaş olacaklar 🙏🏻