bhdrbrnada Günaydın kızlar 36 haftalık hamileyim Dünden beri hafif mide bulantım var birde karın ağrılı ishal olmuşum. Geceden beri de başım ağrımaya başladı boğazlarım şişmiş. Çocuğun hareketlerinde de azalma var doktora gitsem mi biraz daha beklesem mi
Nur___ bhdrbrnada senin yerinde olsam direkt giderim canım neredeyse doğumun olacak ama üşitmüş olma ihtimalin yüksek, sen bi git yine de acile erkenden
fadimdurmus bhdrbrnada ishal durumunda su kaybetme olasılığınız var dolayısıyla bi muayene olmakta fayda var dogum mu die aklıma getirmeden önce ikimizin sağlığını düşünmek zorundasın bi muayene olmaktan ne zarar olabilir ki direnme ve sağlığınız için muaeyne ol
Serrameri Benim bildiğim ishal ve mide bulantısı doğum habercisi oluyomuş ama üşütmüş olabilirsin git doktora ikisinden de emin ol
bhdrbrnada Tahlil verdim serum bağlandı bitince Kadın doğumcuma gözükeceğim inşallah bebeğimde bir sıkıntı yoktur