Kızlar bende dün gece bir ıslaklık hissettim iç çamaşırı giymiyorum evin içinde mantar enfeksiyonu var diye kasıntı olmasın diye. Normal akıntısı çok olan insanım Afedersiniz ama şortum uslanmış gibi idi belim de ağrıyor. Ama dün klimanın altında yattım üşüdüm üşütmüş de olabilirim. Şimdi baktım akıntı herhalde su ama üstünde beyazımsı gibi. Su gelmiş olamaz demi? 28 haftalığım. Erken Doğum riskim yok ama korkuyorum içim içimi yiyor tarif edemiyorum