Dvrmsdaouz Kızlar kordon dolanması olup normal doğum yapan oluyor munuıksa sezaryan şart mı birde dolanma çok fazla gelişim geriliği yapar mı
Aysegul_42 Dvrmsdaouz kaç haftalıksınız ? Bizdede var maalesef 😔ben Doğumun şeklinde falan değilim sağlıklı olsunda biz 35+5 iz usg de 34 üz😞
Sencer60 Dvrmsdaouz kordon dolanması olup normal doğum yapan o kadar kisi var ki .sanırım sizleri gelisim durduğu icin mi sezeryan yapacaklar.
esmaynyl Dvrmsdaouz bebeğin boynuna kordon dolanması herkes de olabilecek bir durummuş . İlla sezeryan olmak zorunda değil Erhan karaalp diye doktor var onu takip et instagramdan
Arn1 adaderin canım kordon dolanması ne zaman anlaşıldı sende ben 31+2 yim kordon dolanması varda merak ettim
flybrs Ayseklcl bende aynı haftadayım salı sszeryan olacağım benmde gelişimi 5 günden 15güne kadr geriledi beslenemiyor tam olarak ama 2400kilomuz zayıf geliyor bana siz sezeryan olduğunuzda kaç kiloydu
Dvrmsdaouz Aysegul_42 37+5 olduk tek kat dokandı bir dorun olmaz dedi doktorun hareketletini tskip rt dedi pazartesi catıya ve bebepin gelişimine bakıp karar vericek 3,600 bebepim kilo almazazalırsa muhtemelen sezaryan olcak
Dvrmsdaouz Ben hep normal doğum doğum istediğim için o duyguyu yaşayamıcam için üzüldüm ama önemli olan tabiki bebeğim sağlıkla gelsinde
adaderin Arn1 benim tam 37 de anlaşıldı 38 olduğu gibi alalım dedi doktor ama kızımm beklemedi dün suyum geldi terste olduğu için sezeryan oldum
Dvrmsdaouz Arn1 canım 37 +5 de anlaşıldı daha önce yoktu benim oğlum çok hareketli bide normaldi dolanması allahtan tek kat
Eslem19 Dvrmsdaouz kendini ve begeni riske atma normal dogjm icin benim kizimdada dolanmisti sezeryana girdim o gunde ayaga kalktim sezeryan kotu birsey degilki
Dvrmsdaouz Eslem19 bende öyle düşünüyorum pazartesi kontrolüm var gidip doktoruma diycem biz karar verdik sezaryan olmak istiyoruz diye
flybrs Dvrmsdaouz Normal doğum oluyormuş tabi ama riskli cok benim doktorum önermedi bende sıcak bakmadım açıkcası. 37+3 teyiz kordon dolanması var salı günü sezeryan olacağım. cünkü bebeğim 3 haftadır geriden geliyor 5 günden 15güne kadar geriledi . yani tam olarak beslenemiyor.
Dvrmsdaouz flybrs bizim kilomu önde gidiyo zaten ama bakalım pazartesiye kadar geriler mi gerilemez mi ne olur bilmiyorum tedirginim pazartesi konuşup sezaryan istediğimi söylicdm bu kadar aya kadar geldikten sonra birşey olsun istemiyorum allah korusun
flybrs Dvrmsdaouz bizimde aynı şekilde ama cok ilerlemezse ben beklemek istemiyorum en ufak hareketsizlikte tedirgin oluyorum. tek düşüncem kilosu çok düşük😌