Rabbime ben şükür 41+3 de 11:55 de Sancaktepe İlhan varank egitim arastırmaya yatısım yapıldı ikinci dogumum olmasına rağmen cok cektım suni sancı verdiler çünkü on gündür 4 cm acılma vardı ama hiç sancım yok gece 9 bucugu gecerken doktor doguş geidi odama acılmama bakmaya acıdan gözlerim kapalı attım elimi tuttum kolunu Allah rızası için bana yardımcı ol kurtar beni dedim rabbim binkere razı olsun hepsinden ama en cok ondan tamam dedi at ayaklarını catala sancı gelince ıkın kimse yok bir o var ben ıkındım o eliyle birseyler yaptı ve oğlum geldi dayandı oysa daha en az iki saate dogar demişlerdi 3.790 Gr aslan parçası dogdu önce rabbim sonra o doktor sayesinde adını da dogumdan sonra dikiş atarken sordum size hep dua edıcem dedim sağol dedi güldü raabim yolunu izini açık etsin ayrıca hastaneyide sonuna kadar tavsiye ederim cok iyi ekipi var hasta bakıcısına kadar hepsinden Allah razı olsun darısı başınıza 🤗