Sevde13 Kızlar 3_4 gündür vajinamda kaşıntı var resmen içerden bi kaşıntı ve yanma geliyo napmalıyım doktora gitmelimiyim eczaneden krem alıp kullanayım mı?
Zeynepkozan Sevde13 doktora gidin mutlaka idrar testinden sonra ilac verecektir zaten suan ki rahatlama icin travacom kullanabilirsin bir de cinsel perhizde icinize meni girmemesi gerekiyor
Dilekcelik Sevde13 doktoruna şöle canım fitil veriyor eğer daha erkende enfeksiyon var sanırım ben kontrolü bekledim solekemistim antibiyotik almak zorunda kaldim
ekara Sevde13 benimde senin gibi belirtiler olmuştu mantar demişti doktor. Doktora gitmende fayda var
Afra34 Hem mantar hem enfeksiyon vardı kaşıntı dan ölecektim krem kullandım bide fitil verdi doktor geçti çok şükür ihmal etmeyin 🤲🏻geçmiş olsun