Meltmc00 Kızlar iyi geceler heyecandan yazmak istedim az önce tuvalete kalktım temizlenirken peçetede pembemsi renk leke gördüm,yapışkan sümüksü diye okudum burada hep ama öyle birşey gelmedi henüz suyla karışık kan gibiydi,bu gördüğüm şey nişan mı
35ilknur35 Meltmc00 öylede olabiliyor diye biliyorum canım hemen doktoruna danışsaydın günün de gelmiş
ZCandan Meltmc00 aynisi banada oldu hemde birkac gun once canim hemen hastaneye kostuk cantamizla bide 😂 sonrasi alttan muayne oldum ,ultrason,nst bebisimde tik yokmus. Geri geldik evimize
Meltmc00 35ilknur35 doktorumla konuştuk bir kontrol edelim hastaneye gel dedi nstde sancı çıkmadı kontrol bekliyorum bakalım açılmamı oldu acaba nişan olmayabilir suyun da gelmiş olabilir dedi
Meltmc00 35ilknur35 sağol canım su değilmiş ama açılmam da yok rahim ağzı yumuşamış olabilir dedi bakalım beklemedeyiz 🤲🏻
Trabzon6169 Benim de 37.haftada aynı şekilde oldu canım. Doğum başlayacak diye acele gittik hastaneye 🙈😃 şu an 39 haftalık olduk hala tık yok 😂😂
Meltmc00 Kızlar sabah muayenede nst de sancı yoktu çatı muayenesinde açılma yoktu sonra gün içinde lekelenme devam etti akşam üzeri 5ten sonra sancım başladı on dakikada bir çok şiddetli adet ağrısı gibi kasıklarımda ama belimde birşey yoktu bu arada bebeğim erkek erkek bebeğin ağrısı belden gelir derler ya. Hastaneden 1saat uzaklıkta olduğumuz için bugün hastanenin yakınında in ayrılmadık annem eşim kardeşim bu sancılardan dolayı doktoruma haber verdim hastaneye gitmemi söyledi nstde sancılarım çıktı 70leri gördüm ama açılma yoktu lekelenme de devam ediyordu yatış vermediler şimdi evdeyim açılma olsun diye hurma falan yedim ama nasıl olacak ne olacak bilmiyorum ağrılarım da baya şiddetlendi ve sürekli büyük tuvalet ihtiyacım oluyor, hastaneden ayrılırken ebe suyun gelirse yada bir pedi kirletecek kadar kanaman olursa gel dedi