HulyA60 Kızlar ben de 30 haftalıkken çok bebek toplanıyor ve taşlanıyordu haddinden fazla olunca nst ye girdim sancılarım çıktı düzenli ama ben sancı çekmiyordum acil bir şekilde o gece hastaneye gittim kendi doktoruma açılmam yoktu ertesi gün doktoruma gittiğimde iki progestron iğne vuruldum daha sonra dinlenmem gerektiği söylenildi şuan da 31+3 günlüğüz hamdolsun daha iyiyim ama gene aynı kasılma olursa yatışım olacak o yüzden ihmal etmeyin derim 😒
şuan da ben de yüreğim ağzımda geziyorum İnan’ın ki rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun 🤲🏻