Derya0707 Muallimehanim üf ya tam yazacaktım var ya ben 2. Ve 3. Aylarda kurt gibi açtım birde 6. Ay da saat 04.30 yine meyvenin dibine vuruldu
Aynur63 Kovaburcu valla mide kazıntısına uyandım bide aşk yaşadığım günde enaz 10 defa gördüğüm klozet için 19 haftalığım bide🙈
Minikuzum Aynur63 sen yine 10 defa bn günümün yarısından cogu ora gidip gelmekle geciyo heleki geceleri😤
25agustos Deletedmom0065 kişiye göre değişir 😀ben hiç yaşamadım o açlığı 😒 ama gece içim yanıyor kalkıp meyve ne varsa oturup yiyorum soğuk sopuk 😀
Deletedmom0065 Kovaburcu herkes yemeğe mi uyanmiş ya 😂😂 sıcaktan uyuyamiyorlardir bence insallah öyledir yoksa birer hamile degil poğaça olarak tamamlicaz demektir hamileligi 😂😂
Esesen Deletedmom0065 ben sıcaktan uyandım hayatım boyunca ben terlememişim meğer yaz geçirmwmişim😂 ne menem bişeymiş hamişlik
Dilekcelik Kovaburcu normal canım normal gebeyken bende öleydim 11 günlük bebeğim var şimdide süt verdiğim için sanırım gözümü acar açmaz ac kalkiyorum