sfkiku Merhaba anneler 🌸 yuzustu yatmayi cok severdim ve Ne kadar dikkat etsemde uyku halinde yuz ustu uykuya geciyorum. Bi sikinti olurmu?
Pink09 sfkiku kaç haftalıksın 20 haftaya kadar sorun olmuyor diye biliyorum en sağlıklısı sol ve yan tarafa yatmak kan akışı için bebeğin hareketini daha iyi hissetmek için
melikeyakisikli sfkiku canım 14 haftalığım hep yüz üstü yatıyorum göbeğim beni havaya kaldırana kadarda yatmayı düşünüyorum daha rahat ediyorum eminim ben rahat olunca bebeğimde rahat oluyordur 🥰🥰🙈
Tazegelin12 sfkiku Bebek hareketlenince zaten istesende yatirmiyo tekmelemeye basliyo rahatsiz olunca tekme atana kadarda yattim ohh miss 😂
Kardelen123 sfkiku ben ilk hamileliğimde cok yattım hic bi sknti olmadı tabi eşim kızıyor bu duruma ama yapcak bisey yok 🤣🤣 31 haftalik gebeyim yine yatıyorum yüz üstü 🙄
Esramese sfkiku valla ben 35e girdm gece bazen çocuğun vurmasiyla uyaniyormki yuzustu yatiyom ezilmiş vuruyo resmn kalk be uff der gbi uzuluyom tabi ama elde degil
Bozonana Haftaya girdim. Şimdiye kadar rahatsız etmiyodu ama artık izin vermiyo yani. Ben burdayım ezme beni diyor. Bende yüzüstü yatmadan uyuyamayanlardandımm😒🙂😅 şimdide sola dönüp kolu altıma alıp sağ dizimi yukarı çekerek uyuyorum. Rahat bir pozisyon. 😇😍😍❤️