Mehmetzeynep Kizlar 39+3 haftalk gebeyim pembe renklu akintim var ama hic sancim yok dogum baslamsmdr hastaneye gitmemiym?
Ngovercin Mehmetzeynep canım git bence çünkü pembe renkli kırmızı renkli akıntılar nişan olarak geçiyor
Mehmetzeynep Ngovercin gitcem ama hic sancim yok ilk bebegimde suni sanci aldim yine oyle olsun istemiyorum
Mrvkrc Mehmetzeynep suyun gelmediyse sabahi bekleyebilirsin. Bide bebegin hareketlerine dikkat et. Ama sabah git bi kontrol ol ona gore yonlendirirler seni