Kızlar 22 haftalık hamıleyım ıkı hafta once detaylı ultrason yapıldı hersey yolunda dendı bugun kontrolumde amnıyotık sıvıda parlalık var tekrar detaylıya yonlendırdı kendınden gecebılır cok onem arz etmıyor dedı ama moralımı bozdu ? Yasayan varmı ıkı hafta sonraya randevu aldım .. ınternette tek bır bılgı yok bu konuyla akakalı acaba amnıyotık bant mıdır bu? Anlayamadım🥺