Herkese merhaba kızlar . Ben fransada yaşıyorum ilk gebeliğim . Burdaki sağlık sistemi ordan farklı biraz adapte olamıyorum. Beni tatmin de etmiyor. Bugün kontrolüm vardı . Normalde bebeğim 32+1 de ama ultrasona göre hep 32+5 te görünüyor. Yani bebeğin gelişimine göre değil bu gittiğim ilk tarihten itibaren öyle göründü muhtemelen erken döllenme falandır. Bebeğimn kilosu 1900gr. Kafaya taktım 32+5 e göre zayıf bu çocuk. Boyunu da söylemiyorlar zaten . Onu da ben hesapladım Uyluk kemiği uzunluğuna göre 44cm. Ama bence yanlış ölçtü çünkü dr kağan kocatepe anne karnındaki bebeğin uyluk kemiği ile ayak uzunluğu aynıdır demişti. Ayak uzunluğuna göre de 42cm oluyor. Ben bu çocuğa nasıl kilo aldırabilirim kaşar muz dışında. Ekstra vitamin almam gerekir mi ? Doktorun ne dediyse o demeyin çünkü ben isteyene kadar magnezyum bile yazmadılar mesela . Kalsiyum düşük çıktı yazmadılar vs. Şimdiden cevap veren elleriniz dert görmesin .