Eylul0212 gozdem06 cnm ben liseden beri pko hastasıyım bende insülin direnci varmış zaten bu ikisi genelde beraber gelişiyor. Çoğu doktor anlamıyor insülin direncini doğum kontrol hapı verip gönderiyor . Benim kadın doğum doktorum glifor diye bi ilaç verdi bir yıla yakın kullandım kiloluydum kilolarımi verdim ilk denemede de bebişim oldu 🙏🤗🤗 şimdi 30+3 haftaligiz 🙏 ben burda bı kaç kişiye dedim umursamadi bu hastalığın tedavisi glifor ve şekerini düzenlemek başka bişey değil
Esenburhan123 Ben bugün doktora gittim klomen biteli 1 gün oldu 2 folikül oluşmuş ama istenilen büyüklükte değil dedi Pazartesi tekrar gidicem siz kaö günde çağırdı doktor kontörle klomen kullananlar
Anneolmak38 gozdem06 Canım benim çok yakınım pco luydu hatta bu, ay doktora gitti ve doktor kısırlık tedavisi baslatcagını söyledi ama bu ay tarçın bal ve çörek otu kürünü yaptı bizde daha yeni ögrendik hamile oldugunu bende bu ay yapacagm insallah :)
pelin_87 gozdem06 canım civan perçemi ve hayıt tohumunun çayını demleyip sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa iç adeti düzene sokuyor, yumurta kalitesini arttırıyor, hormonları düzene sokuyor Rabbim acil şifa versin
gozdem06 pelin_87 amin Allah her isteyene nasip etsin daha adetimi bekliyorum bakalım bu ay tutacak mı