anneyim_ gecikmemin 3.gününe kadar test yaptım çıkmadı 3.günün gecesi silik çizgi çıktı aynı gece hastanede kan verdim 14.7 çıktı kimyasal büyük ihtimalle dediler ve şuan 33 haftalık hamileyim. Hemen karamsarlığa kapılma her zaman pozitif düşün sadece yediklerinle değil duygularınla da besliyosun bebeğini. İyi düşün iyi olsun inşallah 🌸