Smyrpd Gzmd merhaba inşallah mesajımı görürsünüz 🙏 bu doktora detaylı için gitmeyi düşünüyorum siz yaptırdınız mı memnun musunuz acaba ?
Gzmd Smyrpd detaylı o hastanede var mı bilmiyorum ben 30 haftalığım Pazartesi günü gidicem insallah o zaman sorcam kendisi hiç söylemedi detaylı ultrasonla ilgili birsey ama ben sormayı düşünüyorum bu gittiğimde 😌😌😌
Gzmd Smyrpd doktoru beğeniyorum ama . 4. Doktorumuz bu bizim Antep’te ismi fazla duyulmuş doktorları denedim ama hiç birisinin yanında kalabalıktan bu kadar konuşamıyorsunuz sorduğumuz herseye cevap veriyor sakin sakin konuşabiliyoruz
Smyrpd Gzmd çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏 bugün doktora göründüm maalesef iyi bi haber alamadım şimdi perinatolog arayışı içindeyim 😞
hamilegunlugum gmz27 merhaba 17+3 olduk Ncr abdülhamit soysala gidiyordum memnun kalmıştık ama tayin çıktı şuan antepte değiliz devam edemedim
gmz27 Teşekkür ederim canım, ben de Abdulhamit hocaya gidiyorum ilk defa gittim geçen Perşembe, 1 ay sonra yeniden gideceğim. Maşallah siz baya ilerleimişsiniz, inşallah sağlıklı bir doğumda nasip olur