22+5 haftalık oldum..ayrıntılı ultrasonda bebeğimin sol ayağında çarpıklık görüldü.başka bir doktor daha geldi ultrasona ama o bir şey göremediğini söyledi böyle ikilem olunca rapora şüpheli yazılıp perinatolojiye yönlendirildim.Dünden beri çok kötü hissediyorum.Ayrıntılı ultrasonda teşhis koyulup yanılan doktorlar var mı..başınıza böyle herhangi bir olay gelen var mı..Lütfen varsa bilgilendirin kötü hissediyorum..