Seydaaaaaa Kızlar merhaba kızkardeşim dün doğum yaptı spinal anestezi sezaryen ile fakat süt hala gelmedi bebeğe şimdilik mama veriliyor doğum yapmış olup sütün gelmesi için öneride bulunacak arkadaşların yorumlarını bekliyorum 🌸
Myagz Seydaaaaaa iki saatte bir sürekli emzirsin canım süt ancak gelir eğer direkt biberon verirseniz memeyi tutmaz süt olmasa da önce emsin mamasını öyle verin iki saatte bir denerseniz yavaş yavaş gelir sütü ama süt gelsin niyetiyle değil strese girmeden emzirsin bebeğini sevsin O an sadece onu düşünsün
Nursemomm Seydaaaaaa süt gelmese bile emsin bebek hem anneyle temasta olur hem bu şekilde süt iner tabi sütü olmadığı zaman sütü inene kadar mamayla beslenmeli yoksa sarılık olur
Baharelmali Seydaaaaaa canım bende sezeryan doğum yaptım 4 yıl önce benimde ilk sütüm gelmedi yeni doğan bebek çok güçlüde ememediğinden ben 2 saatte bir pompayla sütümü sağıp öyle veriyodum bebeğe mama öncesi 4. Gün normal gelmeye başladı sütüm hem biberonu hem mamayı bırakıp normal emmeye başladık sütğn gelmesi için göğüs pompa şart
gizemmm Bol bol emzirmesi lazım. Komposto tavsiye ederim benim sütüm çoktu sezaryen olmama rağmen. çok komposto içtim doğum öncesi ona bağlıyorum. Humana still tee + malt içecekleri
Zeynepasya24 Seydaaaaaa canımmm komposto yapılsın hemen yee bol su iç ve duşta göğüslerine masaj yap rezene cayı da iç hemen bunlar çok etkili inşallh gelir hemen 🙏