Thecrown Mom85 neden sitres yapıyorsunuz ki 39da döndü arkadaşımın genellemeler hiçbir zaman tam tutmaz
Mom85 Thecrown niye mi stres yapıyorum : çünkü ameliyat olmak istemiyorum ve normal doğurmak istiyorum Allahın izniyle 🙏🏻
Mom85 2kezanne doktorum 39. Haftaya kadar bekleyelim dedi son 1 haftam kaldı bir haftada belki döner 🙏🏻🤗
MinaElber Mom85 sürekli yerde emekle. Göbeğin alt kısmında müzik aç ve bebeğin babası göbeğnin alt kısmında bebeğinle konuşsun. Zor olsada biz bunu başardık bizimde öyleydi bebek sese doğru kendini yönlendiriyomuş
nurkiyak Mom85 dua edelim canım mucizeler bizim için ama ikisinden de korkma ona kavuşmaya odaklan derim kendini yıpratma bu yüzden tadını çıkar kapa kulağını herkese hayırlısı dile
Thecrown Mom85 bende öyleydim normal Doğum olsun diye sitres yaptım me zaman ki sitres yapmadım bebek döndü😅
2kezanne Mom85 bende bekledim ama olmadi neler neler yaptim girmedigim kılık okumadigim dua kalmadi ama cok şükür sağlıklı dogdu nasip ins döner nediyim dönerse zaten agridan duramassin bilgin olsun