33 haftalık hamileyim geçen hafta birden karnımın altı çatlamaya başladı çok kötü görünüyor ve sanırım gittikçe de yayılıyor. İnternette bir sürü araştırdım biri sarı kantaron yağı diyor biri kakao yağı biri Hindistan cevizi yağı hangisini alacağıma ya da hangisinin etki edeceğine karar veremedim en azından daha fazla çatlamasın diyorum yardım edin 😔😔 moralimi çok bozuyor baktıkça