Kızlar baya paylaşm yapıyorm belki biliyosunzdr ikizlere hamileyim . bi doktora gittiğimde özelde 13+4 ken birine erkek dedi diğerini göremedi. 14+3ken devlette birine kız dedi diğerine emin olamafı. 14+6ken yani bugün özeldeki yine erkek dedi. Ve tek yumurta ikizleri .. Bi türlü netleşmedii 🙈😀