ozg Haftadan sonra bel agrisi çatı agrisi oturup kalkarken dogrulamama zorlanma gibi nedenlerle bu kapsülü kullanıp ağrıları geçen oldumu...2. Günüm ama hala ağrılarım devam ediyor.
elams1 ozg erken Doğum riskini kaldırıyor rahim ağzını koruyor ağrılara da iyi geliyor rahatlatıyor bende kullanıyorum 36+2 yim
Weewe Ben progestanı rahim kısalığı için kullanıyorum. Ağrılarda faydası olduğunu duymamıştım. Üstte kalsın, belki bilen çıkar diye yazayım dedim. Geçmiş olsun
ozg Weewe bahsettigim şikayetler üzerine iki doktor da bu ilacı söyledi.. herhalde ya ağrıları azaltacak yada erken doğumumu engelleyecek anlamadım ki
ozg elams1 etkisini kaç kullanımdan sonra gösteriyor acaba... doktorum.bitene kadar kullan dedi günde 2 defa ağız yolu ile. Ama şuan bi etkisini görmedim.boyle oluncada erken doğum olacak korkusu oluyor bende de
elams1 ozg etkisi şöyle ağrı kesici gibi olmuyor ama rahatlatıyor beni birkaç gün içinde rahatlatmıştı hemen riskin kalktığını bil bende ilk başlarda iki öğün 200lük kullanıyordum şimdi tek öğün kullanıyorum