As_1 Kizlarr saglik ocagnda Ineler olyrmus bebek ve anne için 18. Haftadami olyr o açaba yada ne zaman
Nazo61 As_1 tetanoz asısı yapılıyor anneye sizi cagırırlar Zaten ası için kaydınz yokmu saglık ocagında
Kubraismail61 As_1 bunun için önce gidip bulunduğun yerdeki sağlık ocağına gebelik kaydı yaptırmanız gerekiyo. Gerekli bilgiyi zaten doktor ya da hemşire veriyo. Beni 20.haftamda tetenoz aşısı için çağırdılar.
sydtns Yaklaşık 20. Haftada oluyor onlar kayıtlı numaranızdan çağırıyor ama eğer kaydınız yoksa siz gidin derim bütün takiplerinizi yapıyorlar çocuk doğuncada aşılarını onlar yapacak siz bi gidin kayıt oluşturun