Kızlar merhaba. Bugün detaylı ultrasona girdik. Hamileliğimin başından beri sağlığı konusunda çok tereddütteydim. Sürekli ya bişey olursa diye kurup duruyordum. Bugün kesin olarak kız olduğu ve gayet sağlıklı olduğunu öğrendiğimden beri içimde kelebekler uçuyor. Çok şükür diyorum. Yalnız hareketlerini hissedemediğimi söyledim doktora. O da bana plasentamın biraz ileride olduğu için sadece güçlü tekmeleri hissedebilirsin dedi sorun yokmuş yani. Bu arada ismimize de karar verdik. BELİS VERA olacak. Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu. Sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah🙏