Sagliklagel Kizlar tetanoz asisi okuo da enfeksiyon kapan var mi? 2 hafta olacak vurdurali kolum sis aciyor ve sinek isirigi gibi kirmizi gunen gune buyumekte.soguk kompres yap dediker yapiyorum fayda yok 😔😔😔 bebegimi falan etkiler mi cok korkuyorum
Sasah1441 Sagliklagel bence Dr git ne olur ne olmaz ihmal etme ateş önemli ateşini ölç çıkmasın benim Dr tetenos yaptırmadı
Depresif_polyanna Sagliklagel yanlış mı uyguladılar acaba ? Benim de sadece 2 gün kas ağrısı gibi olmuştu okadar.
Ps15 Sagliklagel Ben bugün oldum yüzdüm sonra bütün gün hiç ağrı bile olmadı, hemşire herkeste farklı etki yapabiliyor demişti. Şuan biraz sıcak orası sadece. Ama şiştiyse yanlış yere vurmuş olabilir bir gösterin isterseniz geçmiş olsun.
gLycn_ Bende iki gün önce oldum ama hafif agri disinda bir seyi kalmadi belki daha önceden yaşayan birisi görür başlik üstte kalsin canim
gLycn_ Sagliklagel inşallah sende de ciddi bir durum olmaz. Doktorunla veya başka doktorla mutlaka görüş ihmale etme canim. Allah korusun bütün kuzulari.🙏🏼♥️