Sedakctpe Bugün ikili tarama testi sonucunu öğrenmeye gittim doktorum risk var dedi, down sendromu riski olabilir dedi. Çok kötü oldum ne yapacağım bilemiyorum 😞
Melihadur Sedakctpe canım moralini bozma öyle denilip de sağlıklı bebek dünyaya getiren bir sürü annelerimiz var
Esradgc Sedakctpe hiç kafana takma canım bana da dediler 15 haftalıkken çok şükür şimdi 30 haftalığım ve bebeğim gayet sağlıklı içini ferah tut üzülme bebeğini etkiler çok emin ol bunu çoğu gebeye söylüyorlar rahat ol
NurGrlek Sedakctpe iki gebeligimdede yaptırmadim ama bebeği sağlıklı doğan çok kişinin yazısını okudum
Tezcan31 Sedakctpe hiç üzülme canım, bana da %70 down dediler, şükürler olsun kızım büyüdü okula bile gidiyor.çok sağlıklı, o testler sadece risk hesaplıyo kesin değil.sıkma sen canını allahın izniyle sağlıkla doğar inşallah.bol bol dua edelim🙏🏾
Sedakctpe Melihadur çevremdekilerde aynı şeyi söylüyor ama üzülmeden edemiyorum ilk çocuğum yaşımda 34. Bu yaşlarda risk dahada mı artıyor bilmiyorum
Ebruogan Sedakctpe ayyy bütün özel hastanedeki doktorlar bu teşhisi koyuyorlar sırf o testleri yaptırabilmek için benim kaç tane arkadaşıma aynı şeyi söylediler insanlar ne hisseder düşünmüyorlar ticarete dökmüşler hatta bi arkadaşımın eşi bu testi yaptırmak için cep telefonunu satmıştı sana tavsiyem ünv hastanelerindeki proflara fark ödeyerek bu konu için bir git derim banada doktorum aynı şeyi söylerse bende aynı şeyi yapacağım
Ebruuu1906 Bendede 1/122 çıktı riskli gruptayım ultrason da herşey normal ama test bozuk çıktığı içinde fetal dna önerdi doktorum bende kararsızım 2100 tl imiş
Sedakctpe Ebruuu1906 benimde Ebruuu1906 benimde 1/112 yaş riskimde 1/476. Dna testi bana daha doğru geliyor ama fiyatı yüksek bizim için.. çok zor bir durum Allah kimseye vermesin :(
Lavanta01 Ebruuu1906 merhaba, birsey sorucam , o test tedavi edici birsey mi yoksa down var mi yok mu daha kesin emin olmayi mi sagliyor , niye risk cikanlara illa bu testi oneriyorlar ?
Esradgc Sedakctpe amiyosentez yaptırmayın kesinlikle derim benim kendi doktorum bile önermedi sonrasında allah korusun bebeği kaybetme durumu olabiliyormuş bak canım tercih tabiki senin içim rahat etsin diyorsan yaptır ama diyelim ki allah korusun down cıktı sonucun bebeğini aldırıcakmısın ? İkincisi ben çevremde olupta amiyosentez yaptırıp down lu deyip çocugunu aldıranı biliyorum ama aldırdıktan sonra öğreniyorki bebek down filan değilmiş tercih senin tabi canım ama allaha dua et gerisi gelir emin ol 🤲🏻
Sedakctpe Esradgc sağol canım b Esradgc bende amniyosentez yaptırmayı düşünmüyorum kesinlikle. Bebeğimi ne olursa olsun aldırmam tabiki inşallah böyle bir risk olmaz sağlıkla kucağıma alırım Allah bütün bebekleri korusun hepimizinkini inşallah. İyi dileklerin için teşekkür ederim canım herşey Allahtan tabi
Osgem2019 Sedakctpe devlette mi özelde mi yaptırıyorsunuz benimde ultrason normal çıktı şu an kan sonucunu almadım ama hemşire beni tartmadı söyledim kiloya göre yazdı kiloda çok önemliymiş yanlışta çıkabilir o zaman yani 400 500 gram eksik veya fazla ise ne saçma hemşirenin yaptığı ya
Semooshh İnşallah hiçbişeyi yoktur %100doğruluk payı yok hiç Bi Problem çıkmayıp öyle sağlıksız da doğabilir. Problem çıktığı halde sağlıklı da doğabilir. Rabbim ne dediyse o oluyo içini ferah tut bol bol dua et hem kendine hem diğer herkese.
Sedakctpe Semooshh bütün gün bitik haldeydim insanın yüzüne pat diye söylüyorlar ya o çok kötü gerçekten 😞 inşallah dediğin gibi sağlıkla doğar canım tüm dileğim duam bu herşey Allahtan
bebegimibekliyrm 30 yaşın üzerindeki herkese riskli çıkıyor fiks hiç üzülmeyin Allah sağlık versin herkese inşallah
Sedakctpe bebegimibekliyrm inşallah öyledir yinede üzülmeden edemiyor insan.. Çok teşekkür ederim bu arada bu platform gerçekten çok güzel hislerinizi paylaşıp dertleşebilmek iyi geliyor insana. Allah'ım bütün yavrularımızı korusun inşallah 🤲
birdirbir Sedakctpe 1 hafta önce doğdu ve hiç bir şeyi yok çok şükür. Bana da cvs önerdiler ama yaptırmamıştım.
Sedakctpe NurGrlek bende okudum 100 de 100 doğruluk payı olmuyor ama yinede risk işte allahım yardım etsin çok zormuş 😓
Sedakctpe Tezcan31 inşallah öyle olur canım Allah razı olsun doğru çıkmasın Diye dua ediyorum Allah kimseye böyle birşey yaşatmasın 😥
Gulayduru Sedakctpe canim benimde oyle cikti fetal dna testi diye bi test var onu yaptrdim 15 gun once dogum yaptim bebisim sspa saglam onlar tarama testi hic korkma
Sedakctpe Gulayduru çok sevindim Allah analı babalı büyütsün inşallah bütün yavrularımız korusun. Banada önerdiler fetal dna testini pahalı geldi biraz ama bilemiyorum. Bu arada 30 yaş üstü olduğum için risk dahada artarmış 😞