İyi akşamlar hanımlar. Az önce bir bunalma ve sıkıntı bastı ve soğuk soğuk terlemeye başladım. Oturduğum yerde oldu bunlar hani hareket falan da etmedim. Nabzımı ölçtüm ilk 103 geldi. Sonra tansiyon ölçtüm 9-5 ve nabız 100 geldi sizce değerler normal mi. Doktora gitmeli miyim? Bu arada 23+2 haftalık hamileyim.