Meryem2200 evet dogumdan sonraki gün sardım bildiğin rahatladım ilk gün öksüremiyordum tüm organlarım hareket ediyor gibiydi bi sardım rahatladım nefes aldım resmen yoksa elimle kendime sarılıyordummm karnımı tuta tuta.. kesilen yer vajinanın biraz üstü ben mide ve karnımı komple sardım yani ameliyat yerine uzak yerler ki zaten ve 30 kg almıştım gebelikte sıfır çatlak ile doğum yaptım 40.dan sonra karnımın üstünde saramadıgım yerlerde üç beş çatlağım çıktı 🤦♀️Onlarıda zeytinyağı madecasol ile sürekli sürdüm devamı gelmedi çatlayan yerlere hafifledi ama halen ver 5-6 çizgim fakat külotumun iç tarafında hiç rahatsız olmuyorum karnımı sardım ve ilk hafta hemen bel seklim oluştu tabi ilk hafta göğüsler sütten dolayı 100bedeni görüyor ama karın gidiyor ben 30gün aralıksız taktım korse sardım karnımı ama sonra ara ara taktım bu arada 30kg verdim ama şimdi yine hamileyim :)))