Melisa_Ammar Kızlar benim 8 ay önce kuyruk kemiğim yerinden oynadı banyado çok kötü düştüm daha sonra hastaneye gittim fakat emar da hiç bişey çıkmadı ama çok acı cekiyordum oturunca ağrıyordu daha sonra cıkıkcıya gittim ve çok zor oldu bana düzeldiğini söyledi ama 1 ay oldu hala ağrıyor suan 1 aylık hamileyim doktora ve cıkıkcıya da gidemiyorum çok acı cekiyorum cevremdekiler normal Doğum yaparsan sakat kalırsın dediler ne yapmam gerek böyle birşey olurmu 😢
Bho Doktora neden gidemiyorsun canım ağrıdan dolayı mı ? Kendi kadın doğumcunada anlat bu olayı mutlaka doğum için değil sadece bilgisi olsun , hamileler için kas gevşetici vs bir ilaç verirler rahatlarsın
Melisa_Ammar Bho doktora gitsem röntgen çektirir hamileyim giremem o dediklerini kullandım ama ne fayda 1 sene oldu neredeyse bi kaç kez cıkıkcıya gitti bana dedi düzelltim bir ay sonra geçer dedi ama ne fayda :( korkuyorum birşey olur diye