Kızlar 33+4 haftalığız bugun doktora gittim bebeğim 2200 gr çıktı. Geçen hafta gittiğimde 1900 gr dı. Doktorum karın çevresi hiç büyümemiş yeterli kiloyu alamamış dedi. Balık yağı hapı kullanalım dedi ki zaten imom kullanıyorum ona rağmen bu şekilde. Biraz iştahsızım ama bebeğimi etkilediğini duyunca çok üzüldüm besleyememişim resmen moralim çok bozuk. Kendimde 17 kilo aldım meğerse hepsini kendime almışım 😔😔