esra1907 Arkadaşlar dünden beri ishal oldum dün acile geldim serum takıldı ilaç vermeden gönderildim bugün yine geldim ve yine serum takıldı 🙄 dikkat edin salgın var
yigitalptb esra1907 ben dee. Geçmiş olsun çok fenaymış hamileyken bunu yaşamak. Benim de tansiyonum düştü gözlerim karardı bayılacaktım neredeyse. Vücut çok su kaybediyor bol bol su içmeliyiz
Gul_52 esra1907 eğer kullandığınız magnezyum ilacı magnorm ise (bunun içinde kalsiyum da var) bu ilaç mağlesef ishal yapıyor 😞
Gul_52 esra1907 canım bende magnorm kullanıyorum ve kullandığım surece hergun çok afedersiniz ama hep ishalim ilacı bir iki gün içmeyince denedim duzeliyor
esra1907 Gul_52 biliyorum o yüzden magnorm doktorum günde 1 taneye düşürdü sorun yoktu 1 tanede bu sefer ama üşüttüm miğdem falan da bulanıyordu