Merhaba arkadaşlar 39+5 günlük hamileyim bugün afedersiniz vajinamın iç kısımda dış bölgelerde falan bi kaşıntı yanma hissi var çok kötü durumdayım 😥 ne yapacağımı bilemedim bebeğe zararı olur mu acaba çok merak ediyorum ve korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı aranızda? Daha önce böyle bişey yaşamamıştım