Anneyimmmmm askimizinmeyvesi tabiki çoook erken bence. Ben 35.haftamdayım yeni aldık. 28-30 lu haftalarda almalısın bence.
GamzeAltndas askimizinmeyvesi Evet canım baya erken ben 35 haftalık oldum yenice sipariş verdik bu hafta gelcek bence acele etme ☺️Hamileligin tadını çıkar son zamanlarda yapki alışverişini zaman geçsin inan bana zaman hic geçmiyor kendimi bebegimin eşyalarinla oyalamaya çalışıyorum
Mlssa askimizinmeyvesi Erken canım en son alınacak şeyler onlar ☺️ Ben 30haftalık oldum anca her şey bitti ufak tefekler hariç ama en son beşik bebek arabası falan aldım☺️ 17-18den sonra cinsiyet netleşsin öyle başla derim🌸