Merhaba kızlar 12+1 haftalık hamileyim göğüs arasında acaip bir şekilde kaşıntım oluyordu kaşındı geçti şimdide leke gibi kırımızı olmuş bölgede beyaz benek gibiler sanki ve bu leke hiç hoş görünmüyor ne yapabilirim kaşırkende yanıyordu kaşıyamıyordumda koyu leke var şimdi