Kubraugur Dogum yapalim 1 ay oldu cok afedersiniz kokulu akıntim var akintinin olması normal mi ve ne zaman gecer
Hilall2610 Kubraugur meraba brnimde 40 ım cıkmak üzere kırmızı ve ekşi kokulu akıntım bailadı iki gündğr sizinki geçmişmiydi neler yaptınız normalmiymiş
Tubiyy Kokulu olması enfeksiyona sebeptir hastaneye gitmelisin ya da evde tahret yerini sirkeli su ile yılayabilirsin iç çamaşırını ütüleyip giy🤗