ttUbaa__ Arkadaşlar merhaba, 3+5 değerim 33,87 iken bugün 4 haftalığım 57,07 çıktı değerim sizce normal mi?
murdumaski ttUbaa__ canım normalde 2 kat isteniyo ama benımde senın gibi olmuştu . 2 kat artmamıstı 2 kata yaklaşmıştı , 4 gün daha bekledim yaptırıp stres olmamak ıcın sonrasında düzeldi hatta 17 den 32 falandı ılk betam hemde ikizlerim oluyordu ☺️ Bence 4 gun daha bekle ❤️
masalsii ttUbaa__ 2 günde 2 katı yada %60 artması gerekiyor sağlıklı bir gebelik için, tekrar takip edin isterseniz
Deletedmom3 ttUbaa__ iki gün sonra tekrar kan verin simdilik belirsiz gibi duruyor ama insallah sagliklidir
Deletedmom0032 ttUbaa__ kimyasal gibi görünüyor herşeye kendini hazırla inşallah değildir ama bana öyle geldi
MihmininAnnesi Öncelik le herkesin değeri bir değil başkasının yüksek senin ki düşük illa bebek düşecek diye bir şey yok. Herkesin kendine göre en iyi cevabı doktorun verir canım
Eslem19 ttUbaa__ bu hamilelik degerimi imkani yok boyle bi deger olamaz asirir dusuk benim deger 300. Du yeni gebeligimi ogrendim
Merveevik Eslem19 imkanı yok falan değil gayet oluyor. Benimde ilk değerim 44 tü öğrendiğimde önemli olan artış oranı.
Rbs111 Eslem19 ne alaka ? Benim 37 çıkmıştı. Sonuçta 0 dan yükseliyor dank diye 300 olamamış o . Siz test yaptığınızda 300 kısmına denk gelmişsiniz . Adetten 7 gün önce yaptırdım 37, adet günü 954 çıkmıştı . İnsanları bilmediğiniz konularda yanlış yönlendirmeyin
MihmininAnnesi ttUbaa__ bak canım yine diyorum en iyi cevabı doktorun bilir. Kiminin 300 kiminin 100 kiminin bilmem kaç. Benim de 83 tu mesela. Burda moral bozma bence
Bho değeri çok düşük çıkıp sonradan yükselen çok var kötüyü düşünme doktorun gerektiği şekilde yönlendirip kan istiyo zaten
Mervemim Önemli olan degerinizin yüksek olması degil iki günde bir 2 katı artması birinin 300 le başlar birinin 500 le onlara takılı kalmayın lütfen burda gerçekten cok fazla bilgi kirliliği var.. bn ilk ögrendigimde adet günümde degerim 19 du sonra iki katı seklinde artarak ilerledi şimdi 36 haftalıgım önemli olan iki günde bir iki katı olması iki gün sonra tekrar kan verin inşAllah güzel sonuclar alırsınız
Deletedmom0032 ttUbaa__ üzülme ama genetik ve pıhtı testi de yaptır giderde bebek. Belki pıhtılaşma vardır
petitehatunn ttUbaa__ yüzde 60 artması yeterlidir. aynı yerde aynı saatlerde kan verirseniz daha iyi bir sonuç alırsınız. Ama bana kalırsa kafanıza takmayın. taktıkça daha kötü oluyor kendimden biliyorum
Mervesbaby ttUbaa__ 2 gün sonra 1.5 - 2 katına çıkmış olmasını normal karşılarlar ama Bebek daha çok minik yeni gelişiyor olabilir doktorunuz ne diyor asıl önemli olan ?