Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı bir hevesle gittim hem özel hastaneye hem de devlet hastanesine gidiyorum Doğumu devlette yapmayı düşünüyorum bu arada. Bugünkü kontrolüm özeldeydi bu zamana kadar her şey normal yolunda diyen doktorum bugün acil sezeryana almayı falan söyledi sebep olarak da nst de bebeğimin kalp atışları yüksek çıkmış. Bugün çatı muayenesi olacaktım biraz da stresliydim haliyle ilk bebeğim ne olacak nasıl olacak derken gerildim. Ama çatı muayenesinde gram korkulacak bir şey de yokmuş İnan’ın acı eşiği yüksek biriyim ama düşük olan biri de kolaylıkla dayanabilir ne olduğunu anlamıyorsunuz zaten.birde bebek 4 kg falan olursa normal Doğum yapamazsın dedi bebeğim şuan 3350 ancak 3600 falan olursa doğurursun sıkıntı olmaz dedi. Neyse kalp atışları yüksek diye ikinci defa nst ye girdim bu sefer gayet normal seyirde çıktı kalp atışları. Doktorum da Doğumu devlette yapacağımı biliyor sizce Doğumu orda yapmam için mi böyle şeyler söyledi sonuçta bu zamana kadar hiçbir sıkıntı yoktu birden böyle olması kafamda soru işaretleri oluşturdu. Haftaya gel belki sezeryana alırım seni falan dedi sizce ne yapmalıyım ?