28ci haftaya yeni geçtim 3-4 gündür iştahsızım.sabahları yiyorum az çok öğlen azcık yiyorum bebek için ama akşamları kesinlikle istemiyorum.azacık açlık hiss ediyorum oda su içsem bile geçiyor.az önce eşimle market alış verişindeydik ayakta duramıycak hale geldim 5 dakika daha durarsam bayılacağımı anladım söyledim hemen eve getirdi beni buz gibi olmuşdum resmen.şimdi ben bu haftalarda yemek yemesem etkilenirmi bebek?mesela tatlı şeylere daha çok hevesliyim. Azda olsa yesem doyarım öyle geçiştirsem zararlı olurmu?doktorada sorucam ama belki yaşayanınız olmuşdur