Ysmnefe 39 haftalığım ama doktoruma göre 40 haftalığım. Ve bende hiç sancı yok nst lerimde hep normal çıkıyor, ne zaman geleceğini bilmiyorum ve bu beni endişelendiriyor 😞
Ilknurgoksuckr Ysmnefe bol yürüyüş yap çömelme hareketleri yap inşalah başlar açılmaların da normal olur Doğumun 🙏🏻
Aker_ailesi Bende 40+3 üm ama bende de hiç bir tık yok doktorum yarın acildeymiş çağırdı bakacak yarın bir netice olmassa pazartesi tekrar gitcem bakalım