Gazell evet aynısı benim de başıma grldi. Geçen hafta yattım hastanede. O sertleşmeler dışında ağrısal hiçbir şey yoktu, şansıma o sabah eşimin hastası ebe, o gelmiş kontrole o ara ben aradım ya bi garip diye. Kadınla konuştuk direkt doktorunu ara dedi. Sonrssı malum süreç. Serumlar nidilatlar ciğer geliştiriciler. Pazartesi çıktım eve. Çok şükür hiç kasılmam olmadı sonrasında. Evde yatıyorum zaren. Nidilat ve magnezyum devam.
Benim umudum var, kurtaracağız tehlikeli zamanları. Dua edelim birbirimize 🙏🏼