haklisinesracim Yabe dogum hakkinda bilgin var mi peki sanci odasi dogum masasi tek kişilik gibi bir imkan var mi
Ruyaninprensi Bende oraya gidiyorum mehmet tunç cok iyi doktor kuzenim orda dogum yapti cok memnun cok temiz ve doktorları ilgili diyor bakalim bizde görücez insllah:)
haklisinesracim peki 29. haftadan sonra takip alır mı acaba doktorlar ben gata ya gidiyorum ama evim keçiören egitim arastirmaya daha yakin
Yabe haklisinesracim alacaklarını cok zannetmiyorum açıkcası 20 haftadan sonra almiyorlar diye biliyorum
Yabe haklisinesracim sanci odalari iki kisilik doktorlar cok ilgili dogumhanede 2 kişilik diye biliyorum