Burcuocak Kızlar 36+3 teyim, normalde Doğuma 25 gün görünüyor ama doktor bebegin bası Kanala inmiş olduğunu söyledi baya yola girmiş yani. Karnım da baya asagıda duruyor . Acaba erken mi gelir? Korkuyorum stres oldum böyle olan var mıııı🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
MelekAnnesi52 Burcuocak bende 36+4 üm ama benim karnım inmedi herkeste inmiyor diyolar ne derece doğru bilmiyorum ki🤔
guler27smsk_ Burcuocak indi diye hemen doğmuyor cnm rahat ol 😊 bide nasıl anlıyorsun karnının indiğini ya ben anlayamıyorum bir turlu 😂
Nurecren Burcuocak Aynen benimde öyle yürürken bacaklarıma çarpıyo karnım resmen 🤭🤭 36+6 olduk bizde 35te inmişti doğum kanalına
Burcuocak guler27smsk_ haha😄 her gören baya inmiş Doğum yakın herhalde diyor 😂 birde midem rahatladı boşlukta yani
Oyali guler27smsk_ canım göğüsünün altına dört parmağını koy eğer parmakların karnının şiş olan üstüne denk geliyorsa boşluk oluşmuyorsa inmemeiş ama boşluk oluyorsa inmiştir
Aysen1995 Burcuocak bende 36+6 haftalik oldum..bu gun farkettim benimde oyle asagi inmis karnim🙄agrilarim var biraz..bende korkmaya basladim 😐
Nurecren Aysen1995 Ayy bende Allah yardımcımız olsun son günler geçmek bilmiyoo.. bide küçük kızım var benim uykum geliyo o uyumuyo, o uyuyo ben uyuyamiyorum ayy cok zor 🤭🤭
Bsrksc Bende bugün 36+3 haftalığım. 1 cm açılmam ve arada gelen sancılarım var. Nst de de sancım çıktı. Çocuk kanala girmeye çalışıyomuş. Ama nasip ne zaman gelmek isterse artık
Oyali Burcuocak bende 36 + 3 oldum ve söylediğin şeyler bende de var artı bi kaç gündür batma hissi ve sanki çok fazla idrara sıkışmışım gibi bi his oluşuyo hafif bi ağrı sonra geçiyor çok tedirgin oluyorum ayrıca bebeğimde bira zayıfmış