Kuzeyzeynep Merhabalar aranızda amniyosentez yaptıran var mı acaba ve sonuç alan sonucu iyi veya kötü çıkan sonrasında sorun yaşayan oldu mu bana yardımcı olabilirmisiniz
Baysalli Kuzeyzeynep ne yaptirmistim 16+3 haftalıkken ilk sonuç 3 günde çıktı ikinci sonuç 25 günde ikisi de temiz çıktı çok şükür şu anda 34 haftalık oldum herşey normal gözüküyo
Damlisss @Kuzeyzeynep ben yaptırdım canım 2 hafta önce daha cıkmadı sonuc Rabbim hayırlısını versin 🤲🏻
Kuzeyzeynep Baysalli sonrasında bi sıkıntı yaşadın mı canım ben çalışıyorum 3 gün rapor aldım da yeterli olur di mi? Evet kesin olan 3 haftada çıkıyomuş dua et benimki de temiz çıksın 🙏🏻
Baysalli Kuzeyzeynep 3 gün sadece WC ye kalktm iyice dinlendim 3. Günün sonunda içim rahat etsin diye doktora bı gözüktm herşey normal dedi bu 3 gün dikkat edersen bı sorun olmaz canım inşallah hayırlı haberler alirsn
Damlisss @Kuzeyzeynep yok canım Allaha şükür yaşamadım 1 hafta ilişki yasagı verdi dr cok yorma kendini dedi o kadar ama psikolojik olarak cok zor bi süreçti daha cıkmadı sonuc inşallah hayırlısıyla temiz çıkar kuzum 🤲🏻