Asilalaz Var canım arkadaş eksik yazmış. Eğer istenilen sınırda tutamazsan bebeği sıkıntıya sokuyor. Senin kan oranındaki şeker bebeğe direk gittiği için bebekte insülin üretmeye başlıyor. Bebeğim vücudu ona alışınca doğduktan sonra da bi süre böyle devam ediyor. Bebek’te hipoglisemi, sarılık ve kalsiyum eksikliği filan yapıyor. Sen diyetine dikkat et