Herkese merhaba 1 haftaya yakındır göbek deligimde sarı bi akıntı oluyor ama çok aşırı şiddetli değil vazelinle beraber kulak cöpüyle temizledim kuruluyorum 2 gün sonra yine akıntı geliyor gibi görüyorum bu durumu yaşıyan var mı 16+5 günlük hamileyim acaba sıcaklardan dolayı mı siz nasıl bi önlem aldınız