Asuum Biberonu kızımda almıştım, emmedi beni hiç ama yine çay kaşıgıyla verdiler kızıma.. emer diye , alışmasım biberona falan diye. Şimdi almasam diyordum ama Allah korusun bebişte bir sorun okursa ve küveze girmek zorunda kalırsa falan mecburen gerekecek bir tane alacagım muhtemelen. Avent Olanlardan.
Islak mendil olarak , kızımds ilk etapta pamuk kullanmıştım,sonrasında unibaby yenidoğan ıslak mendil şimdiki bebeğim için ise sleeppy yenidogan ıslak mendil aldım set halinde bezleriyle, çokta hoşuma gitti.Devamında da Baby&me devam mendilleri alacagım. Zaten evde bir ıslak mendil kutum var, onlara yıkayıp koyabilirim devam mendillerini. :)